نكت جنسية 2025 جميلة مع زوجتي في الليل

نكت جنسية 2025 جميلة مع زوجتي في الليل
نكت جنسية

أجمل النكت الجنسية مع زوجتي في الليل تضحك الزوجين بشدة، حيث إن النكت شكل من أشكال الفنون الشعبية التي يتم تداولها في أغلب الدول العربية والخليجية أيضًا، ومنها ما يناسب مشاركته مع الأطفال وأخرى نكت +18 لا يفهمها سوى الكبار، ونكت المتزوجين تختلف عنهم، بالتالي من خلال موقعنا سوف نعرض نكت سافلة للمتزوجين.

أجمل النكت الجنسية مع زوجتي في الليل

توجد مجموعة من النكت الجنسية التي يشاركها الأزواج مع زوجاتهم أثناء الليل بها إيحاءات جنسية، وهي تأتي على النحو الآتي:

  • واحد بيقول لصاحبه النسيان شيء جميل، قام صاحبه قال له: إلا حاجة واحدة لو نسيتها خلي جميل ييجي يفكرك.
  • واحدة قاعدة مع جوزها في جو رومانسي، فبتقول له: قولي حاجة حلوة، فقال لها بقلاوة.. قالتله: قولي حاجة تهزني، قال لها: مرجيحة، قالتله: قولي كلمة تحسسني إنك جوزي، قال لها: أنتِ طالق.
  • زوج دخل وهو سكران قال لها: إيه ده هما مش كانوا 3 تماثيل مين اللي جاب التمثال الثالث ده هنا؟؟ قالت له: يا خويا هما اثنين بس عشان انت سكران شايفهم ثلاثة، قال لها: لا أنا هتصرف، قام مطلع مسدسه وضرب نار في الهواء، الثلاثة جريوا.
  • واحد عجوز عنده 70 سنة اتجوز بنت عندها 17 سنة، ليلة الدخل الإثنين قعدوا يعيطوا، هو مش فاكر وهي مش عارفة.

نكت سافلة للمتزوجين

نكت جنسية

تنتشر النكت السافلة والجنسية بين الزوجين، وفي الأغلب يقوم الزوج بإلقائها عندما يكون برفقة زوجته لقضاء وقت ممتع معًا، وهي جاءت على النحو التالي:

  • مرة واحد راح يكشف عند الدكتور، راح الدكتور قاله: الحوض مكسور، المريض قاله: بس الحنفية شغالة.
  • محشش قال لمراته: بكرة البسي أبيض عشان الزمالك عايز يلعب، وبعد بكرة البسي أحمر عشان الأهلي عايز يلعب قالتله: طب النهاردة؟ قالها: النهاردة متلبسيش حاجه أنا اللي عايز ألعب.
  • واحد دخل البيت لقي مرته بتخونه، وسمع اللي معاها بيقولها: طب أنا ولا جوزك؟ قالتله: جوزي طبعًا، قام دخل عليهم وقالها أصيلة يا أم زياد.

نكت متزوجين قصيرة مضحكة

هناك عدد كبير من النكت التي يشاركها الأزواج مع زوجاتهم أثناء الليل قبل الذهاب إلى النوم، وذلك للتخفيف من الأعباء والهموم التي مر بها طوال اليوم، وهي تتمثل فيما يلي:

  • واحد إنجليزي قال: ما أجمل الجنس على شاطئ البحر، رد عليه التركي: ما أجمل الجنس في الشوارع المظلمة، العربي قال: تيجي بس الأول وأنا اظبط المكان.
  • واحد صعيدي سأل صيدلي عن العلبة الزرقاء، الصيدلي قاله: دي تخليك تبسط مراتك طول اليوم، قاله مهدئ يعني.
  • مرة ولد صغير بيقول لمامته: ليه أنا أسمر واخويا أبيض قالتله: اسكت انت احنا لو كنا اعتمدنا على أبوك ماكناش جبنا أبيض ولا أسود.

نكت قبيحة للمتزوجين قصيرة

توجد تشكيلة كبيرة من النكت القبيحة التي يشاركها الزوج مع زوجته في الليل من أجل الضحك سويًا، وهي جاءت على النحو التالي:

  • طالب في كلية أسنان نجح عملوله تورتة على شكل ضرس، قال يارتني كنت دكتور نسا وولادة.
  • واحد قزم تزوج من قزمة وفي ليلة الدخلة طول الليل عمالين يقوله: هيلا هوب، ثاني يوم أبوه سأله: عملت إيه امبارح يا؟ قاله: طول الليل بنحاول نطلع السرير ومش عارفين.
  • مرة الزوج رجع من السفر، فوجد صديقه مع زوجته في غرفة النوم، فقتل صديقه راحت زوجته قالتله بتعمل إيه!! أنت كده هتخسر كل صحابك.

إن النكت التي يتم مشاركتها بين الزوجين تكون مختلفة عن النكت الأخرى بعض الشيء، وهذا لما فيها من ألفاظ لا تناسب الصغار، وتعبيرات وإيحاءات جنسية خاصة بهم، وتساهم في تلطيف الأجواء عند الجلوس معًا.

الأسئلة الشائعة

هل يمكنك ان تعطيني نكته مضحكه جدا؟

يمكنني إعطاءك نكتة مضحكة جدًا "واحد صعيدي أحب فتاه فقام بالزواج من أختها حتى يتمكن من رؤيتها كل يوم".

ما هي احلى نكت؟

أحلى نكت "بخيل أخذ ولده إلى السوبر ماركت، أخذ الولد بسكوت وشوكلاتة قال: يا بابا أحبه قال الأب بوسة ورجعه".

ما هي نكت مضحكة جدا؟

من النكت المضحكة جدًا "مرة واحد بخيل عنده دكان مرض في يوم وكان على فراش الموت قام قال لأولاده كلكم عندي وقافلين الدكان".